নিজৰ ধৰ্মক উপহাস কৰাৰ আগতে নিজৰ ধৰ্মৰ বিষয়ে জানি লওক : Religious Studies - SMJ24 - Social Media Journalism

SMJ24 - Social Media Journalism

Assamese News & Entertainment Site. An unique platform of News, Entertainment, Health, Fashion, Recipes, Storys, Poems etc.

Recent Post

Advertisement

Wednesday, September 21, 2022

নিজৰ ধৰ্মক উপহাস কৰাৰ আগতে নিজৰ ধৰ্মৰ বিষয়ে জানি লওক : Religious Studies

Religious Studies


আশ্ৰমত ৰাতিপুৱা আমাৰ 4 বজাৰ পৰা 5 বজালৈ এটা ক্লাছ হয় ।  আজিৰ বিষয় আছিল পিতৃপক্ষ । Religious Studies )


পিতৃপক্ষ ভাদ মাহৰ পূৰ্ণিমাৰ দিনা  আৰম্ভ হৈ মহালয়াৰ দিনা শেষ হয় । এইখিনি সময়ত পূৰ্বপুৰুষৰ আত্মাৰ শান্তিৰ বাবে হিন্দু ধৰ্মত বিশ্বাস কৰাসকলে পিণ্ডডান কৰে । শ্ৰাদ্ধ পাতি পিণ্ডডান কৰাৰ নিয়ম । 


শ্ৰাদ্ধ মানে হল যিটো শ্ৰদ্ধাৰে দিয়া হয় । 

পিণ্ডডানত যি ভোগ দিয়া হয় , সেই ভোগ কাউৰিক খাব দিয়া হয় । কাউৰিক কিয় খাব দিয়ে ইয়াৰ কাৰণ বুজাই গুৰুজীয়ে কলে যে কাউৰী হল পৃথিৱীৰ এনে এটা জীৱ , যিটোৱে কেৱল আমি দিয়া পিণ্ড পূৰ্ব পুৰুষলৈ লৈ যাব পাৰে । 


ইয়াৰ পিছত তেওঁ কলে যে 

তুমি কেতিয়াবা আঁহত গছৰ পুলি ৰুই পাইছা নেকি ? 

তুমি কেতিয়াবা আঁহত গছৰ কলম কৰি বা গ্ৰাফটিং কৰি পাইছা নেকি ? 


তুমি কেতিয়াবা বট গছৰ পুলি ৰুইছা নেকি ? 

বট গছৰ গ্ৰাফটিং বা কলম কৰি পাইছা নেকি ? 

আচলতে আঁহত আৰু বট এই দুইবিধ গছৰ পুলি ৰুব নোৱাৰে মানুহে , মানুহে ইয়াৰ পুলি সেই গছৰ ওচৰে পাজৰে নাপায় । কেতিয়াবা নলাৰ ওপৰত , কেতিয়াবা গাঁওৰ তিনিআলিত বা কেতিয়াবা  জাৱৰ পেলোৱা dustbin ৰ ওচৰত । 


এনে কিয় হয় তেওঁক সুধাত তেওঁ কলে যে ;

আঁহত আৰু বট গছৰ বিজৰ পৰা পুলি হবলৈ যি process হয় , সেইটো কাউৰীৰ পেটত হয় । কাউৰীয়ে সেই বীজ খাই যত বিষ্ঠা ত্যাগ কৰে , সেই ঠাইত আঁহত বা বট গছৰ পুলি হয় ।


সাধাৰণতে কাউৰীক  জাৱৰৰ  দম , নলা নৰ্দমাৰ আদিত সঘনাই আমি দেখা পাওঁ খাদ্য খাই থকা । এইবোৰৰ পৰা carbon dioxide খুব বেছি নিৰ্গত হৈ থাকে । 


কাউৰী এই ঠাইত বেছি থাকে বাবে সেই ঠাইত বিষ্ঠা এৰিলে তাত আঁহত বা বট গছৰ পুলি জন্মে ।  আঁহত গছে খুব বেছি পৰিমানে oxygen দিয়ে  । আৰু  সেই নলা নৰ্দমা বা জাৱৰ পেলোৱা ঠাই সমূহ বা মৰা জীৱ জন্তু পেলোৱা ঠাই সমূহৰ পৰা co2  শোধন কৰি অক্সিজেনত পৰিণত কৰে । 


ইয়াৰ পিছত তেওঁ কলে যে হিন্দু কেৱল এটা মাত্ৰ ধৰ্ম নহয় , ই এটা বিশ্ব সংস্কৃতি । হিন্দুৱে সদায় কেৱল 'বসুদেৱ কুটুম্বকম' ক বিশ্বাস কৰে । 


কাউৰীৰ কণী হয় ভাদ মাহত ।  ভাদ মাহত যাতে সেই কণীবোৰৰ পৰা পোৱালি হৈ ভালদৰে লালিত পালিত হয় আৰু সেই লালন পালন কৰাত কিঞ্চিত সহায় হওঁক বুলি কাউৰিক শ্ৰাদ্ধৰ ভোগ দিয়া হয় । Religious Studies )


সেই ভোগ কাউৰীয়ে মুখত লৈ গৈ নিজৰ পোৱালীক দিয়ে । পিছত পোৱালি ডাঙৰ হৈ আকৌ যত যত দৰকাৰ , সেই ঠাইত আঁহত আৰু বট গছৰ বৃদ্ধি কৰে । 

গাঁওবোৰত জনসংখ্যা বৃদ্ধি হলে co2 ৰ মাত্ৰা বাঢ়ি যায়  আৰু ভাদ মাহত পিতৃ পিক্ষৰ সময়ত সকলোৱে একেলগে কাউৰিক ভোগ দিয়ে । কাউৰিযে খাদ্য পালে  এই পশেষত সঘনাই অহা যোৱা কৰিলে বিষ্ঠা এৰে আৰু সেই বিষ্ঠাত আঁহত আৰু বট গছৰ জন্ম হয় । যিয়ে গাওঁত co2 ৰ পৰিমাণ কমাই অক্সিজেনৰ মাত্ৰা নিয়ন্ত্ৰণ কৰি ৰাখে ।


তেওঁ আগলৈ কলে যে ,

হিন্দু ধৰ্মত আমি প্ৰকৃতিৰ ঋণ এটা জনমত পৰিশোধ কৰিব নোৱাৰো । প্ৰকৃতিৰ ঋণ মানে সেইবোৰ ঋণ , যিবোৰ প্ৰকৃতিয়ে আমাক বিনামূলীয়াকৈ দিছে । 

বায়ু , পানী , খাদ্য আদি । 

এজন মানুহ মৰাৰ পিছতো সেই ঋণ শেষ নহয় । সেয়ে পুত্ৰই বা তেওঁৰ পৰৱৰ্তী প্ৰজন্মই সেই ঋণ পৰিশোধ কৰাৰ বাবে পিতৃ পক্ষ পাতি প্ৰকৃতিৰ বায়ুৰ ঋণ , খাদ্যৰ ঋণ আৰু পানীৰ ঋণ পৰিশোধ কৰাৰ চেষ্টা কৰে । 


সেইবাবেই হিন্দু ধৰ্মত পিতৃপক্ষ পতা হয় আৰু সেইবাবেই শ্ৰাদ্ধৰ ভোগ কাউৰিক দিয়ে প্ৰথমে । 

যদি আপুনিও হিন্দু ধৰ্মত জন্ম লৈছে , তেন্তে গৰ্ব কৰক যে আপুনি সেই মহান ধৰ্মৰ অংশ । টুলুঙা মন্তব্য দি নিজৰ ধৰ্মৰ ওপৰতে সন্দেহ কৰি , নিজৰ ধৰ্মক উপহাশ কৰাৰ আগতে নিজৰ ধৰ্মৰ বিষয়ে জানি লওক ।


গৰ্বৰে share কৰক আৰু সকলোকে জনাওঁক 'বসুদেৱ কুটুম্বকম' কাক কয় ।


এনেধৰনৰ আৰু বহু নজনা কথা জানিবলৈ এই লিংকত ক্লিক কৰক - https://www.নজনা তথ্য.in


Assamese Fact

বিঃদ্ৰঃ উক্ত লেখা সন্মানীয়  আচাৰ্য পংকজ পাঠক ডাঙৰীয়াৰ দ্বাৰা আগবঢ়োৱা হৈছে।আপোনালোকেও যদি কোনো লেখা বা গল্প কবিতা,বা-বাতৰি ইত্যাদি আমাৰ ৱেবছাইটত প্ৰকাশ কৰিব বিছাৰে তেন্তে আপোনালোকৰ লেখা সমূহ আমাৰ ফেচবুক গ্ৰুপত প্ৰকাশ কৰিবলৈ নতুবা আমাৰ ফেচবুক পেজ/ SMJ24 ৰ মুখ্য পৰিচালন সঞ্চালক দিব্য জ্যোতি দত্তৰ ফেচবুক পেজৰ ইনবক্সত প্ৰেৰণ কৰিবলৈ আহ্বান জনালো।নিৰ্বাচিত লেখা সমূহ লেখকৰ নাম আৰু ছবি সহ আমাৰ ৱেবছাইটত প্ৰকাশ কৰা হব,ধন্যবাদ। Religious Studies )


আমাৰ ফেচবুক গ্ৰুপৰ লিংক - SMJ24.facbookgroup


আমাৰ ফেচবুক পেজৰ লিংক - www.SMJ24.facebook page


দিব্য জ্যোতি দত্তৰ ফেচবুক পেজৰ লিংক - Dibya Jyoti Dutta/Fb page



No comments:

Post a Comment

Advertisement

Pages