মহাভাৰত যুদ্ধৰ সমাপ্তিৰ পিছত, যেতিয়া যুধিষ্ঠিৰৰ ৰাজতিলক কৰা হৈছিল তেতিয়া কৌৰৱৰ মাতৃ গান্ধাৰীয়ে মহাভাৰত যুদ্ধৰ বাবে শ্ৰীকৃষ্ণক দোষাৰোপ কৰি অভিশাপ দিছিল যে যেনেদৰে কৌৰৱ ৰাজবংশ ধ্বংস হৈছিল ঠিক তেনেদৰে যদুবংশৰো নাশ হব । অভিশাপৰ বাবে শ্ৰীকৃষ্ণ দ্বাৰকালৈ উভতি আহে আৰু যদুবংশীসকলক প্ৰভাস অঞ্চললৈ লৈ আহে। ( Religious Studies )
কেইদিনমানৰ পিছত, মহাভাৰত যুদ্ধৰ কথা উল্লেখ কৰি সত্যকী আৰু ক্ৰিটভাৰ্মাৰ মাজত বিবাদ হয় । সত্যকীৰ খং উঠিছিল আৰু ক্ৰিটভাৰ্মাৰ শিৰচ্ছেদ কৰিছিল। ইয়াৰ ফলত তেওঁলোকৰ মাজত যুদ্ধ আৰম্ভ হয় আৰু তেওঁলোক গোটত বিভক্ত হয় আৰু ইজনে সিজনক ধ্বংস কৰিবলৈ আৰম্ভ কৰে।
যদুবংশ ধ্বংস হোৱা নাছিল: শ্ৰীকৃষ্ণৰ পুত্ৰ প্ৰদ্যুম্ন আৰু বন্ধু সত্যকীকে ধৰি প্ৰায় সকলো যদুবংশী এই যুদ্ধত নিহত হৈছিল, কেৱল বাব্ৰু আৰু দাৰুক হে বাকী আছিল। আৰু পিছত এই দুজনেই যদু ৰাজবংশক আগবঢ়াই নিছিল।
শ্ৰীকৃষ্ণৰ মৃত্যুৰ ৰহস্য: তেওঁ দ্বাৰকাক তেওঁৰ বাসস্থান কৰি সোমনাথৰ ওচৰৰ প্ৰভাস অঞ্চলত তেওঁৰ দেহ ত্যাগ কৰিছিল । দৰাচলতে, ভগৱান কৃষ্ণই এই প্ৰভাৱৰ ক্ষেত্ৰত তেওঁৰ বংশৰ ধ্বংস হোৱা দেখি গভীৰভাৱে দুখিত হৈছিল। তেতিয়াৰ পৰাই তেওঁলোকে তাত বাস কৰিবলৈ আৰম্ভ কৰিছিল। এদিন তেওঁলোকে গছৰ তলত জিৰণি লৈ আছিল যেতিয়া এজন চিকাৰীয়ে তেওঁলোকক হৰিণ বুলি কাড় নিক্ষেপ কৰিছিল । কাড়টোৱে তেওঁৰ ভৰিত আঘাত কৰিছিল আৰু তাৰ পিছত তেওঁ নিজৰ শৰীৰটো এৰি দিয়াৰ সিদ্ধান্ত লৈছিল। ( Religious Studies )
জনশ্ৰুতিয়ে কয় যে এদিন তেওঁ সেই প্ৰভাস অঞ্চলৰ অৰণ্যত পিপল গছৰ তলত যোগনিদ্ৰাত পৰি আছিল তেতিয়া 'জাৰা' নামৰ এজন চিকাৰীয়ে ভুলবশতঃ তেওঁক হৰিণ বুলি ভাবিছিল আৰু এটা বিষাক্ত কাড় নিক্ষেপ কৰিছিল, যিটো তেওঁৰ ভৰিৰ তলুৱাত আঘাত কৰিছিল আৰু ভগৱান কৃষ্ণই ইয়াৰ অজুহাতত নিজৰ শৰীৰ ত্যাগ কৰিছিল। কিন্তু এইটোও তেওঁৰ এটা লীলা আছিল।
বান্দৰ ৰজা বালিয়েই আছিল জাৰা নামৰ চিকাৰী : পৌৰাণিক মান্যতা অনুসৰি, ভগৱানে ৰাম হিচাপে অৱতাৰিত হৈ ট্ৰেটাত বালীক লুকাই কাড় মাৰি হত্যা কৰিছিল । কৃষ্ণ অৱতাৰৰ সময়ত ঈশ্বৰে সেই বালিকে জাৰা নামৰ চিকাৰী বনাইছিল আৰু নিজৰ বাবে তেনেধৰণৰেই মৃত্যু বাছি লৈছিল , যেনেদৰে বালিক দিছিল ।
এনেধৰনৰ আৰু বহু নজনা কথা জানিবলৈ এই লিংকত ক্লিক কৰক - https://www.নজনা তথ্য.in
বিঃদ্ৰঃ উক্ত লেখা ইন্টাৰনেটৰ পৰা সংগ্ৰহ কৰা তথ্যৰ ওপৰত আধাৰিত। SMJ24 এ এই তথ্যৰ সত্য সত্যতাৰ দাবী নকৰে। আমাৰ পাঠক সকলৰ মাজৰে বহু সংখ্যকে এই সমূহ বিশ্বাস কৰে আৰু বহু সংখ্যকে অন্ধবিশ্বাস বুলি মানে।গতিকে একাংশ পাঠকৰ ৰুচিৰ প্ৰতি লক্ষ্য ৰাখি লেখাটো আগবঢ়ালো। বিশ্বাস কৰা নকৰাটো সকলোৰে ব্যক্তিগত কথা, ধন্যবাদ। ( Religious Studies )
No comments:
Post a Comment